wtorek, 27 listopada 2012

Prostota

Dziś chciałam wam pokazać kilka bardzo prostych kartek świątecznych przygotowanych na blog Rapakivi.

Pierwsza kartka powstała z papierów Hot&Cold #2, WinterElegance #1 oraz Time4Joy #4. Karteczkę przewiązałam wstążeczką ze złotą nitką. Napis musnęłam złotym brokatem.

Podstawą drugiej kartki jest papier Hot&Cold #4 z pięknymi śnieżynkami. Ozdobiłam ją srebrnymi gwiazdkami na sznurku.

Kolejna kartka powstała na bazie tego samego papieru. Przewiązałam ją białą wstążką i ozdobiłam dodatkowo śnieżynkami i perełkami. Tym razem zamiast tradycyjnego napisu użyłam gotowego obrazka.

W tej kartce również użyłam papieru Hot&Cold #4, tym razem użyłam jednak obu stron. Karteczkę ozdobiłam tekturową śnieżynką, którą pokryłam jasnym brokatem.

Pozdrawiam serdecznie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)